Silne Marki Więcej znaczy lepiej

Flow Content

2013-07-20, Paweł P.

Dla działów marketingu, w szczególności dużych firm.

Coca-Cola określa siebie w 2020 roku:

Wyznacza cele, określa narzędzia jakimi chce tam dotrzeć. Ma plan. I wiele więcej... Forma też ciekawa.

Polecam

 

Zrzut ekranu 2013 07 11 o 14.56.38 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 14.58.00 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.04.39 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.04.55 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.05.04 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.05.14 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.05.23 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.06.15 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.06.50 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.07.35 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.08.04 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.17.59 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.19.20 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.20.29 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.21.22 Zrzut ekranu 2013 07 11 o 15.21.31

Aktualności ciekawostki

Nowa informacja

Witam serdecznie

Tylko firmy należące do SILNE MARKI, mogą zamieszczać nowe informacje.

Już wkrótce gościnne wpisy.

×